Analýza chování spotřebitelů na trhu kaváren – Veronika Kurtinová
Veronika Kurtinová
Bakalářská práce
Analýza chování spotřebitelů na trhu kaváren
Consumer Behaviour Analysis in the Cafes Market
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá spotřebitelským chováním na trhu kaváren, jak často a z jakých důvodů lidé kavárny navštěvují, které faktory jsou po ně důležité při návštěvě kavárny a jaké preference zákazníků patří k těm důležitým. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V rámci teoretické části jsou vymezeny základní pojmy spotřebitelského chování a charakteristika trhu kaváren. V praktické …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with consumer behavior in the café market, how often and for what reasons people visit cafes, which factors are important for them when they are visiting a cafe and what customer preferences belong to the important ones. The thesis is divided into theoretical and practical part. The theoretical part defines the basic concepts of consumer behavior and characteristics of the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2022
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/147025
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2022
- Vedoucí: Miluše Hluchníková
- Oponent: Lukáš Kozák
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita OstravaVŠB – Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Marketing / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Consumer Behavior in the Sharing Economy – Airbnb Consumer Adoption Factors
Leonor de Almeida Santos Sobreira -
Attitudes towards sustainability: consumer behaviour of Generation Z in tourism
Valeriya Alexanderova -
The role of digital and social media marketing in consumer behaviour
Alina Koltykova -
A Systematic Analysis of Banking Services for Students in the Czech Republic
Jan Poremski -
Finanční analýza kavárny Lora-coffee
Kateřina Přecechtělová -
Marketingová studie firmy La Divinita Coffee
Andrea Michálková -
Podnikatelský plán - založení kavárny Business Coffee.
Natálie Svobodová -
Marketingová analýza produktu - na příkladu Costa Coffee
Kristýna Tichá