Marketingová komunikační strategie restaurace – Bc. Veronika Adamčíková
Bc. Veronika Adamčíková
Diplomová práce
Marketingová komunikační strategie restaurace
Marketing communication strategy of a restaurant
Anotace:
Cílem diplomové práce je zhodnocení stavu marketingové komunikace vybrané restaurace, výběr neefektivních postupů a návrh vhodnější komunikační strategie. V teoretické části bude představena marketingová komunikace, její nástroje a marketing služeb. Praktická část bude obsahovat sekundární výzkum na základě dostupných informací a dat a dále primární výzkum pro získání zpětné vazby od zákazníků ohledně …víceAbstract:
The aim of this thesis is to evaluate the state of marketing communication of a selected restaurant, identify ineffective practices, and propose a more suitable communication strategy. The teoretical part will introduce marketing communication, its tools and marketing of services. The practical part will include secondary research based on available information and data, as well as primary research …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2023
Identifikátor:
https://is.slu.cz/th/xucd7/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2023
- Vedoucí: Ing. Michal Stoklasa, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Žaneta Stránská
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSlezská univerzita v Opavě
Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Strategie marketingové komunikace města Kutná Hora
Kateřina Tivodarová -
Marketingová komunikace restaurace
Helena Sadová -
Eventová strategie společnosti Showdown
Kateřina Neužilová