The language of reports: analysis of communicaion strategies in annual reports – Barbora ŠOPOROVÁ
Barbora ŠOPOROVÁ
Bakalářská práce
The language of reports: analysis of communicaion strategies in annual reports
The language of reports: analysis of communicaion strategies in annual reports
Abstract:
This thesis examines communication strategies companies use in annual reports - it means linguistic elements and nonverbal aspects. It is done by analyzing and comparing selected parts of annual reports from various companies. Firstly linguistic elements from selected parts - management comments and brand descriptions - are analyzed by the means of functional text analysis and then they are compared …víceAbstract:
Cieľom tejto práce je skúmať komunikačné stratégie, ktoré spoločnosti používajú vo výročných správach - to znamená ako jazykové, tak aj vizuálne prvky. Na základe výročných správ od rôznych spoločností bola vykonaná analýza a následné porovnanie u vybraných častí. Najprv boli lingvistické prvky z vybraných častí - komentárov manažmentu a opisu firemných produktov - zanalyzované na základe FTA a následne …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2019
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Zuzana Hurtová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ŠOPOROVÁ, Barbora. The language of reports: analysis of communicaion strategies in annual reports. Ostrava, 2019. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Filozofická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Filologie / Angličtina ve sféře podnikání
Práce na příbuzné téma
-
Génération Y et marketing de mode des marques de pret-a-porter dans l'industrie de mode - Le cas de Chanel
Darina UJOVÁ -
La traduction dans le domaine de la mode - tendances du XXe siècle
Kateřina Šabršulová -
Návrh testovacího zařízení pro verifikaci nastaveného 24 bitového kódu systému ATC/MODE-S pro letouny Airbus A32F
Ondřej Sankot -
Mobilní systém pro příjem a dekódování Mode S zpráv
Jan Pejřil -
Analýza marketingové komunikace e-shopu La Mode
Anna Bláhová -
Depeche Mode v Praze 11. 3. 1988: Reakce bezpečnostních orgánů a majoritní společnosti v pozdně socialistické ČSSR na nový popkulturní fenomén
Martina Hauftová -
Tvorba e-shopu pro kamenný obchod L-MODE
Eliška Nováková -
Die Analyse und Rezeption der Romane "Depeche Mode" und "Die Erfindung des Jazz im Donbass" von Serhij Zhadan in der BRD
Anastasiia PUSHKOVA