Soupeření s giganty. Strategie přežití malých firem na globálním trhu – Bc. Ondřej Gruntorád
Bc. Ondřej Gruntorád
Bachelor's thesis
Soupeření s giganty. Strategie přežití malých firem na globálním trhu
Competing with giants. Survival strategies for local companies in global market
Abstract:
Hlavním cílem bakalářské práce je zjistit, jak vypadá současný stav praxe využití marketingu v malých podnicích. Zhodnocení marketingových aktivit malé české firmy a následný návrh vylepšení marketingové strategie tohoto podniku. V teoretické části autor pojednává o problémové oblasti, charakterizuje malé podniky a globální trh. Také zkoumá proces tvorby marketingové strategie a možnosti zvýšení konkurenceschopnosti …moreAbstract:
The main objective of this bachelor thesis is to find out what the current state of marketing looks like in small companies. To evaluate the marketing activities of a small Czech company and then design better marketing strategy for this company. In the theoretical part the author describes the problem area, characterizes small businesses and the global market. The author also examines the process …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2019
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/soxbc/
Thesis defence
- Date of defence: 6. 6. 2019
- Supervisor: Mgr. Jitka Cirklová, M.A.
- Reader: PhDr. Petra Anýžová, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský -
Knižní marketing - Návrh marketingové strategie
Nicole Urbančíková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Ananyan Ananyan -
Digital Marketing Communication Strategy for a selected company
Nora Khalatian -
Analysis of communication strategy of Karlovarské minerální vody, a.s.
Veronika Torlakian -
Marketingový a komunikační mix hotelu „Quinta Da Ria“
Valeriia Sokha -
Effectiveness of Marketing Communication strategy
Adéla Vlasáková