Marketingové komunikace filmového festivalu v praxi – Kateřina Horčicová
Kateřina Horčicová
Bakalářská práce
Marketingové komunikace filmového festivalu v praxi
Marketing Communication of Film Festival in Practice
Anotace:
Základem této práce je teoretický popis marketingové komunikace a jejích nástrojů, následovaný výkladem a analýzou marketingové komunikace filmového festivalu Mezipatra. V práci využívám znalost odborných pojmů z marketingu, které ilustruji konkrétními příklady a postupy z prostředí filmového festivalu. Sleduje se nutnost přizpůsobení marketingových postupů v neziskovém prostředí, možnost zacílení …víceAbstract:
The basis of this work is theoretical description of marketing communication and its tools, followed by the interpretation and analysis of marketing communications Film Festival Mezipatra. I apply the communication mechanisms and theory on practices of film festival and I shoe concrete examples how the festival works with it. The work monitors the need to adapt marketing practices in the nonprofit …víceKlíčová slova
filmové festivalyKlíčová slova
marketingObhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 9. 2013
- Vedoucí: Jaromír KALLISTA
- Oponent: Marta ŠVECOVÁ
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Autor udělil v licenci souhlas s: a) rozmnožováním díla jakýmikoliv prostředky a v jakékoliv formě, včetně formy elektronické b) bezúplatným rozšiřováním originálu Školního díla nebo jeho rozmnoženin pořízených podle písm. a) d) vystavováním originálu díla nebo jeho rozmnoženin podle písm. a) e) sdělováním veřejnosti všemi způsoby uvedenými v ustanovení § 18 až 23 autorského zákona, zejména pak živým provozování Školního díla a jeho přenosem a zpřístupňováním Školního díla způsobem, že kdokoliv může mít k němu přístup na místě a v čase podle své vlastní volby (tzn. především v síti Internet na webových stránkách Nabyvatele). In the license agreement the author has granted the following: a) by copying the University Work in any media and any form, including electronic form b) by disseminating the original of the University Work free of charge or copying it as described in a) hereof d) by issuing the original of the University Work or copying it as described in a) hereof e) by relaying it to the public in all forms stated in the provision of Sections 18 to 23 of the Copyright Act, particularly by the live performance of the University Work and its transmission and by publishing the University Work so that anyone can have access to it in a place and time of their choice (i.e. chiefly on the Assignee?s websites on the Internet)
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 12. 2. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta. KnihovnaAkademie múzických umění v Praze
Filmová a televizní fakultaBakalářský studijní program / obor:
Filmové, televizní a fotografické umění a nová média / Produkce
Práce na příbuzné téma
-
Marketing humanitární akce - zhodnocení festivalu Jeden svět
Adéla Málková -
Marketing and communication strategy of the Zlin Film Festival
Natálie Škrabalová -
Analýza marketingovej komunikácie Medzinárodného filmového festivalu Karlovy Vary
Lenka Ilavská -
Filmový marketing artových a dokumentárních filmů
Anna Hanusová