Analýza úrovně komunikačních kompetencí u dětí předškolního a raně školního věku – Mgr. et Mgr. Jana Kopecká
Mgr. et Mgr. Jana Kopecká
Bakalářská práce
Analýza úrovně komunikačních kompetencí u dětí předškolního a raně školního věku
Analysis of communicative competences level at children of pre-school and primary school age
Anotace:
Bakalářská práce „Analýza úrovně komunikačních kompetencí u dětí předškolního a raně školního věku“ pojednává o komunikačních dovednostech dětí v předškolním a posléze i raně školním období. Práce popisuje všeobecný vývoj dětí, vývoj jejich řeči a ukotvení komunikačních kompetencí v rámcových vzdělávacích programech pro předškolní a základní vzdělávání. Výzkumná část je zaměřena na dlouhodobém pozorování …víceAbstract:
The bachelor´s thesis „Analysis of communicative competences level at children of pre-school and primary school age“ deals with the communication skills of children in pre-school and early-school age and later periods. The work describes the general development of children, developing their speech and communication skills anchored in the framework of educational programs for preschool and elementary …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 12. 2011
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/rcbs0/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 1. 2012
- Vedoucí: PhDr. Barbora Chleboradová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika - komunikační techniky
Práce na příbuzné téma
-
Developing communicative competence through differentiated activities in learning centers in TEVYL
Kristina Psotová -
Compétence communicative á travers la civilisation française
Dita Holubová -
Rozdíl v užívání odměn a trestů u dítěte raného školního věku z hlediska genderu rodiče
Kristýna Křížová -
Tvorba Iy Procházkové pro děti předškolního a raně školního věku
Hana KRYLOVÁ -
Komparace držení těla u dívek raného a středního školního věku ve vztahu k pohybovým aktivitám
Barbora STOICOVÁ -
Diagnostika sociálně-emočních kompetencí u dětí raného školního věku se zaměřením na metodu IDS
Klára ČERNÁ -
Názory a postoje rodičů k rané výuce anglického jazyka u dětí předškolního a mladšího školního věku
Andrea Doležalová -
Vplyv hudby na vzdelávanie rómskych detí predškolského veku zo znevýhodnených skupín
Mária Ličková