Zavádění formativního hodnocení do výuky anglického jazyka – Bc. Zuzana KLÍMOVÁ
Bc. Zuzana KLÍMOVÁ
Master's thesis
Zavádění formativního hodnocení do výuky anglického jazyka
Implementing Formative Assessment in English Language Instruction
Abstract:
Diplomová práce se zabývá tématem zavádění formativního hodnocení do hodin anglického jazyka. Teoretická část vysvětluje hodnocení jako takové a vysvětluje rozdíl mezi sumativním a formativním hodnocením. Vyzdvihuje formativní hodnocení a jeho pozitivní vliv na zlepšení učebního procesu. Nejvíce však poukazuje na důkazy o učení, které formativní hodnocení nabízí. V praktické části je popsán akční výzkum …moreAbstract:
This thesis deals with implementing formative assessment in English instruction. The theoretical part explains the difference between summative and formative assessment. It describes areas of formative assessment and approaches leading to informed action for the teacher. The practical part explains the action research conducted at elementary school. It tested fourteen formative assessment strategies …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 6. 2023
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Gabriela Klečková, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
KLÍMOVÁ, Zuzana. Zavádění formativního hodnocení do výuky anglického jazyka. Plzeň, 2023. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EducationMaster programme / field:
Lower Secondary School Teacher Training / Lower Secondary School Teacher Training in Health Education and Lower Secondary School Teacher Training in the English Language
Theses on a related topic
-
Formativní a sumativní hodnocení ve vztahu ke školnímu klimatu
Ján Štefančík -
Pojetí slovního hodnocení a hodnocení známkou na 1 stupni ZŠ
Monika WRÓBLEWSKÁ -
Hodnocení žáků na 2. stupni základní školy v současné praxi
Karolína Čápová -
Subjektivní teorie učitelů o podpoře žáků v procesu učení
Tereza Kybová