Posílení marketingové značky Peklík za použití moderních marketingových nástrojů – Miloslava ŠTEFÁNYOVÁ
Miloslava ŠTEFÁNYOVÁ
Bachelor's thesis
Posílení marketingové značky Peklík za použití moderních marketingových nástrojů
Strengthening of the Marketing Brand Peklik Using Modern Marketing Tools
Abstract:
Tato práce má za cíl posílit značku Peklík pomocí moderních marketingových nástrojů, zejména marketingovou komunikací, která je v dnešní době značně rozšířená hlavně využitím sociálních sítí a webových stránek s efektivním využitím internetu. Teoretická část této práce popisuje a vysvětluje pojmy související s marketingovou komunikací. Praktická část této práce se zabývá vytvořením analýzy vnějšího …moreAbstract:
The aim of this thesis is to strengthen the brand Peklík using modern marketing tools, especially marketing communication, which is nowadays widely spread mainly through social networks, websites and mobile applications on smart phones with effective use of the Internet. The theoretical part of this thesis describes and explains concepts related to marketing communication. The practical part of this …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2016
Accessible from:: 15. 4. 2016
Thesis defence
- Supervisor: doc. Dr. Ing. Dagmar Škodová Parmová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ŠTEFÁNYOVÁ, Miloslava. \textit{Posílení marketingové značky Peklík za použití moderních marketingových nástrojů}. Online. Bachelor's thesis. České Budějovice: University of South Bohemia in České Budějovice, Faculty of Economics. 2016. Available from: https://theses.cz/id/jl3f1r/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
ŠTEFÁNYOVÁ, Miloslava. Posílení marketingové značky Peklík za použití moderních marketingových nástrojů. Č. Budějovice, 2016. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 15.4.2016
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 15. 4. 2016 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaUNIVERSITY OF SOUTH BOHEMIA IN ČESKÉ BUDĚJOVICE
Faculty of EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Management of Commerce
Theses on a related topic
-
Online marketingová komunikace organizace Základní škola a mateřská škola Montessori Ostrava
Lucie Vavrušková -
Online marketingová komunikace českých fotbalových klubů
Lukáš Wohlgemuth -
Marketingová komunikace webových stránek vybraného města
Jaroslav Veselý -
Marketingová komunikace sportovního klubu HCB Karviná
David Růža -
Marketingová komunikace v MSP se zaměřením na B2C trhy
Veronika Podlahová -
Mezinárodní marketingová komunikace
Barbora Bezvodová -
Online marketingová komunikace největších drogistických řetězců v České republice
Hana Kunešová -
Online marketingová komunikace největších řetězců s potravinami v České republice
Aneta Nekolová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights