Posílení marketingové značky Peklík za použití moderních marketingových nástrojů – Miloslava ŠTEFÁNYOVÁ
Miloslava ŠTEFÁNYOVÁ
Bakalářská práce
Posílení marketingové značky Peklík za použití moderních marketingových nástrojů
Strengthening of the Marketing Brand Peklik Using Modern Marketing Tools
Anotace:
Tato práce má za cíl posílit značku Peklík pomocí moderních marketingových nástrojů, zejména marketingovou komunikací, která je v dnešní době značně rozšířená hlavně využitím sociálních sítí a webových stránek s efektivním využitím internetu. Teoretická část této práce popisuje a vysvětluje pojmy související s marketingovou komunikací. Praktická část této práce se zabývá vytvořením analýzy vnějšího …víceAbstract:
The aim of this thesis is to strengthen the brand Peklík using modern marketing tools, especially marketing communication, which is nowadays widely spread mainly through social networks, websites and mobile applications on smart phones with effective use of the Internet. The theoretical part of this thesis describes and explains concepts related to marketing communication. The practical part of this …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2016
Zveřejnit od: 15. 4. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Dr. Ing. Dagmar Škodová Parmová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŠTEFÁNYOVÁ, Miloslava. \textit{Posílení marketingové značky Peklík za použití moderních marketingových nástrojů}. Online. Bakalářská práce. České Budějovice: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Ekonomická fakulta. 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/jl3f1r/.
Jak správně citovat práci
ŠTEFÁNYOVÁ, Miloslava. Posílení marketingové značky Peklík za použití moderních marketingových nástrojů. Č. Budějovice, 2016. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 15.4.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 15. 4. 2016 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Obchodní podnikání
Práce na příbuzné téma
-
Online marketingová komunikace organizace Základní škola a mateřská škola Montessori Ostrava
Lucie Vavrušková -
Online marketingová komunikace českých fotbalových klubů
Lukáš Wohlgemuth -
Marketingová komunikace webových stránek vybraného města
Jaroslav Veselý -
Marketingová komunikace sportovního klubu HCB Karviná
David Růža -
Marketingová komunikace v MSP se zaměřením na B2C trhy
Veronika Podlahová -
Mezinárodní marketingová komunikace
Barbora Bezvodová -
Online marketingová komunikace největších drogistických řetězců v České republice
Hana Kunešová -
Online marketingová komunikace největších řetězců s potravinami v České republice
Aneta Nekolová
Název
Vložil
Vloženo
Práva