Karolína Musialová

Bakalářská práce

Analýza marketingového mixu drogistického řetězce

Marketing Mix Analysis of the Drugstore Chain
Anotace:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na analýzu marketingového mixu drogistického řetězce. Cílem práce je na základě analýzy jednotlivých prvků marketingového maloobchodního mixu zjistit současný stav uplatňování prvků marketingového mixu v dané prodejně a navrhnout doporučení pro zlepšení vybraných prvků. Podkladem pro doporučené návrhy jsou výsledky dotazování zákazníků vybrané maloobchodní prodejny …více
Abstract:
This bachelor's thesis focuses on the Marketing Mix Analysis of the Drugstore Chain. The aim of the work is to find out the current state of application of the elements of the marketing mix in the given store based on the analysis of the individual elements of the marketing retail mix and to propose recommendations for improving the selected elements. The basis for recommended suggestions are the results …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 29. 5. 2023
  • Vedoucí: Miluše Hluchníková
  • Oponent: Kamila Poláková

Citační záznam

Plný text práce

Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita Ostrava

VŠB – Technická univerzita Ostrava

Ekonomická fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Marketing / Marketing a obchod