Analýza marketingového mixu drogistického řetězce – Karolína Musialová
Karolína Musialová
Bakalářská práce
Analýza marketingového mixu drogistického řetězce
Marketing Mix Analysis of the Drugstore Chain
Anotace:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na analýzu marketingového mixu drogistického řetězce. Cílem práce je na základě analýzy jednotlivých prvků marketingového maloobchodního mixu zjistit současný stav uplatňování prvků marketingového mixu v dané prodejně a navrhnout doporučení pro zlepšení vybraných prvků. Podkladem pro doporučené návrhy jsou výsledky dotazování zákazníků vybrané maloobchodní prodejny …víceAbstract:
This bachelor's thesis focuses on the Marketing Mix Analysis of the Drugstore Chain. The aim of the work is to find out the current state of application of the elements of the marketing mix in the given store based on the analysis of the individual elements of the marketing retail mix and to propose recommendations for improving the selected elements. The basis for recommended suggestions are the results …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2023
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/149396
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2023
- Vedoucí: Miluše Hluchníková
- Oponent: Kamila Poláková
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita OstravaVŠB – Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Marketing / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Analýza marketingového mixu ve vybraném podniku
Pavel Vošalík -
Analyza marketingového mixu vybrané společnosti
Marie Suchánková -
Analýza marketingového mixu ve vybraném podniku
Denisa Burdová -
Analýza marketingového mixu vybrané společnosti
Peter Morvay -
Analýza marketingového mixu multimediální skupiny Active Radio a.s.
Koubová Koubová -
Analýza marketingového mixu ve vybraném podniku
Kateryna Seliukova -
Analýza marketingového mixu ve vybraném subjektu
Michaela Vejrašková -
Analýza marketingového mixu vybrané firmy/značky
Nikol Bartošová