Digitalizace cesty zákazníka v prodeji automobilů – Stanislav Chuprin
Stanislav Chuprin
Bakalářská práce
Digitalizace cesty zákazníka v prodeji automobilů
Digitization of the customer journey in car sales
Anotace:
Cílem bakalářské práce je analyzovat současnou digitální cestu zákazníka a navrhnout využití již vyvinutého chatbota k digitalizaci cesty zákazníka a zvýšení efektivity zapojených digitálních kanálů. Praktická část se skládá z analýzy současné situace v oblasti digitálního marketingu a přehledu nejefektivnějších řešení pro automotive. Popis navrhovaného řešení z hlediska chatbota a jeho potenciálního …víceAbstract:
The aim of the bachelor thesis is to analyse the current digital customer journey and propose the use of an already developed chatbot to digitise the customer journey and increase the efficiency of the digital channels involved. The practical part consists of an analysis of the current situation in digital marketing and an overview of the most effective solutions for the automotive industry. A description …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 1. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 2. 2023
- Vedoucí: Ing. Hana Volfová, Ph.D.
- Oponent: Vasilii Ostin, externi
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management obchodu
Práce na příbuzné téma
-
Vliv digitalizace na marketing firmy x
Le Le -
Vliv digitalizace na marketing malých a středních vietnamských obchodů s potravinami na území ČR
Yen Hai Hoang -
Retail marketing ve společnosti T-Mobile v době digitalizace
Lucie Janíčková -
Chatbot pro reportování událostí na počítačové síti
Ján Macháček -
Chatbot assistant for university online courses
Olena Sukharieva -
Chatbot implementation in C# and Azure Bot Service
Petr Šlézar -
Design a implementace chatbot technologie jako nástroje pro podporu porozumění a interakce s textem
Roman Zahradníček -
AIML 2.1 Chatbot Design Language Interpreter in Python
Michal Barnišin
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
Švejdar, L.
30. 11. 2022