Anna Volkova

Bakalářská práce

Sexismus v reklamě a stereotypní zobrazování žen v reklamních sděleních

Sexism in advertising and stereotypical portrayal of women in advertisement
Anotace:
Bakalářská práce pojednává o postavení ženy a jejím obrazu v dnešním reklamním sdělení. Práce se věnuje problémům sexismu a zobrazování stereotypních rolí žen v reklamě.Teoretické zázemí práce je tvořeno rešerší literatury týkající se médií, mediální komunikace, marketingové komunikace, sexismu a feminismu z historického hlediska, současného feminismu a jeho odvětví. Teoretická část pokrývá i poznatky …více
Abstract:
The bachelor's thesis deals with the position of women and her image in today's advertising message. The work deals with the problems of sexism and portraying stereotypical roles of women in advertising.The theoretical background of the thesis consists of a search of literature related to the media, media communication, marketing communication, sexism and feminism from a historical point of view, contemporary …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 1. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 25. 6. 2020
  • Vedoucí: Tereza Zichová
  • Oponent: Martin Voldřich

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/80121