Sexismus v reklamě a stereotypní zobrazování žen v reklamních sděleních – Anna Volkova
Anna Volkova
Bakalářská práce
Sexismus v reklamě a stereotypní zobrazování žen v reklamních sděleních
Sexism in advertising and stereotypical portrayal of women in advertisement
Anotace:
Bakalářská práce pojednává o postavení ženy a jejím obrazu v dnešním reklamním sdělení. Práce se věnuje problémům sexismu a zobrazování stereotypních rolí žen v reklamě.Teoretické zázemí práce je tvořeno rešerší literatury týkající se médií, mediální komunikace, marketingové komunikace, sexismu a feminismu z historického hlediska, současného feminismu a jeho odvětví. Teoretická část pokrývá i poznatky …víceAbstract:
The bachelor's thesis deals with the position of women and her image in today's advertising message. The work deals with the problems of sexism and portraying stereotypical roles of women in advertising.The theoretical background of the thesis consists of a search of literature related to the media, media communication, marketing communication, sexism and feminism from a historical point of view, contemporary …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 1. 2020
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/80121
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 6. 2020
- Vedoucí: Tereza Zichová
- Oponent: Martin Voldřich
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/80121
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Multimédia v ekonomické praxi
Práce na příbuzné téma
-
The Power of Emotions: Emotional Appeals in Advertising
Olena Levchytska -
Artificial Intelligence in Digital Advertising: Overview of industry 4.0 features adopted in advertising and their impact on the value chain
Malgorzata Izabela Jablonska -
Localization in Advertising
Linda Hojgrová -
Multimodality and Genre Hybridism in Online Advertising of Weight Loss Supplements
Eva Čapková -
Emoce v marketingu
Monika Vacková -
An Analysis of Stylistic and Linguistic Means of Medium of Advertising: Alcohol Commercial Slogans
Tereza Matějíčková -
Primenenije izobrazitel'no-vyrazitel'nych sredstv v reklame
Liudmila Berezina -
The Language of UK Operators: Customer Service and Means of Persuasion
Karolína Košinová