Propagace vysokoškolských geografických pracovišť v České republice – Tadeáš Michael VANČURA
Tadeáš Michael VANČURA
Bachelor's thesis
Propagace vysokoškolských geografických pracovišť v České republice
Abstract:
Bakalářská práce se zaměřuje na marketingovou komunikaci vysokoškolských geografických pracovišť. Cílem práce je analyzovat současný stav a potenciál propagace VŠ geografických pracovišť v Česku na základě prezentace, webových stránek, sociální sítě (Facebook, Instagram) a na základě získaných dat navrhnout optimální strategii propagace konkrétního geografického pracoviště, která by zvýšila jeho viditelnost …moreAbstract:
The bachelor's thesis focuses on marketing communication of geography departments at universities in the Czech Republic. The aim of the work is not only to analyse the current state and potential of the promotion of geography departments at Czech universities on the basis of their presentation, website, social network (Facebook, Instagram) and based on data obtained, but also to propose an optimal …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2024
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Petra Karvánková, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
VANČURA, Tadeáš Michael. \textit{Propagace vysokoškolských geografických pracovišť v České republice}. Online. Bachelor's thesis. České Budějovice: University of South Bohemia in České Budějovice, Faculty of Education. 2024. Available from: https://theses.cz/id/jllmla/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
VANČURA, Tadeáš Michael. Propagace vysokoškolských geografických pracovišť v České republice. České Budějovice, 2024. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Pedagogická fakultaUNIVERSITY OF SOUTH BOHEMIA IN ČESKÉ BUDĚJOVICE
Faculty of EducationBachelor programme / field:
Degree in specific subject teaching at lower secondary schools / ITs-Zs-SZs
Theses on a related topic
-
Tvorba komunikační strategie pro uvedení nového produktu na trh
Veronika Smolová -
Návrh obsahové strategie webových stránek s využitím nástrojů internetového marketingu
Monika Neuwirthová -
Globální SEO strategie v kombinaci s PPC
Martin Beneš -
Implementace nové strategie digitálního marketingu ve vybraném podniku a její následné vyhodnocení.
André MAŠEK -
UX analýza jako strategie při vytváření webových stránek
Georgii Skvortcov -
Marketingová strategie firmy
Martin Rajnoha -
Návrh strategie obsahového marketingu pro firmu Lidl
Pavla Jurůtková -
Implementace nové strategie digitálního marketingu ve vybraném podniku a její následné vyhodnocení.
André MAŠEK
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights