Analýza zákaznických segmentů společnosti BETTER MARKETING, odhad vývoje sektoru internetové reklamy – Marek NEŠPOR
Marek NEŠPOR
Bachelor's thesis
Analýza zákaznických segmentů společnosti BETTER MARKETING, odhad vývoje sektoru internetové reklamy
Analysis of BETTER MARKETING´s customer segments, forecast of Internet advertising development
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je definování a analyzování zákaznických segmentů společnosti BETTER MARKETING s.r.o. Zaměřuji se na nalézání souvislostí mezi uživateli internetu, vývojem internetové reklamy a firemními produkty, v této velmi mladé a dynamicky se vyvíjející společnosti. Pokouším se předvídat a minimalizovat rizika spojená s vývojem internetové reklamy. Veškerá doporučení musí vést k celkovému …moreAbstract:
The aim of my bachelor thesis is defining and analysing particular customer segments for Better Marketing Ltd. I focus on finding relations among Internet users, Internet advertising development and company products, in this very young and dynamically developing company. I try to predict and minimalize risks connected with Internet advertising development. All recommendations should lead to company …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 8. 12. 2006
Identifier:
4715
Thesis defence
- Date of defence: 23. 1. 2007
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
NEŠPOR, Marek. \textit{Analýza zákaznických segmentů společnosti BETTER MARKETING, odhad vývoje sektoru internetové reklamy}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2006. Available from: https://theses.cz/id/jlrn0k/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
NEŠPOR, Marek. Analýza zákaznických segmentů společnosti BETTER MARKETING, odhad vývoje sektoru internetové reklamy. Zlín, 2006. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 08. 12. 2006
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing
Theses on a related topic
-
Internetový vyhledávač: Inovace produktů na základě zpětné vazby klientů
Michal PICH -
Optimalizace webových stránek a internetový marketing
Martin Barták -
Internetová marketingová komunikace ve firmě zabývající se podporou finančních produktů na trhu
Barbora Kartáková -
Internetová reklama a internetový marketing: možnosti a řešení pro internetový obchod
Jiří Bayer -
Automatické zodpovídání dotazů a internetové vyhledávače
Matěj Štěpánek -
Internetové vyhledávače a SEO strategie vybraného podniku
Dominik Vlach -
Tvorba internetového obchodu s ochrannými tvrzenými skly
Petr Cienciala -
Internetový marketing a optimalizace pro vyhledávače e-shopů
Nikola Tůmová