Potenciál ekologického segmentu pracích a čistících prostředků z pohledu category managementu – Ladislav Fila
Ladislav Fila
Diplomová práce
Potenciál ekologického segmentu pracích a čistících prostředků z pohledu category managementu
Potential of the ecological segment on the laundry and home care market from the perspective of category management
Anotace:
Cílem této práce bylo identifikovat potenciál ekologického segmentu pracích a čisticích prostředků na českém trhu s rychloobrátkovým zbožím. Analyzována byla prodejní data, data o spotřebním chování a data z vlastního kvantitativního a kvalitativního marketingového výzkumu. V teoretické části této práce byl představen category management a metody marketingového výzkumu. V rámci praktické části byla …víceAbstract:
The aim of this paper was to identify the potential of the ecological segment of laundry and home care products on the Czech fast-moving consumer goods market. For the purpose of this thesis sales data as well as consumer behavior data were analyzed, further quantitative and qualitative marketing research was conducted. In the theoretical part of this thesis category management and marketing research …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 9. 2018
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/76038
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 5. 2019
- Vedoucí: Elvíra Čermáková
- Oponent: Jitka Volfová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/76038
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
An Analytical Examination of The Importance of Marketing Mix for Laundry Care Products in the Czech Republic
Filip Šajty -
Business opportunities for domestic and foreign companies to enter China's oral care products market
Zhuofan Jiang -
Monitoring of Selected Persistent Organic Pollutants (POPs) and Personal Care Products (PCPs) In The Sewage Sludge and their Bioremediation
Abraham Demelash Chane -
Determination of titanium dioxide nanoparticles in personal care products
Juraj Košík -
Komunikační strategie ŠKODA Care produktů
Lukáš Janda -
Dočista do čista. Způsob argumentace a přesvědčování v reklamě na prací prášky a čistící prostředky
Jitka Jelínková -
Dočista do čista. Způsob argumentace a přesvědčování v TV reklamě na prací prášky a čistící prostředky
Veronika Štědráková -
Čisticí prostředky a kosmetika vyrobená z přírodních zdrojů
Hana TKAČÍKOVÁ