Dronová hudba a její využití ve filmové tvorbě – Šimon Herrmann
Šimon Herrmann
Diplomová práce
Dronová hudba a její využití ve filmové tvorbě
Drone music and its use in film production
Anotace:
Dronová hudba je navzdory své jednoduché konstrukci a minimu předávaných hudebních informací velice mocným zprostředkovatelem emocí a dokáže významně ovlivnit lidské vnímání. Stavy navozené poslechem tohoto hudebního žánru se pohybují od paralyzujícího děsu a úzkosti přes uklidnění a smíření až po pocity neutuchající extáze. Tato práce má za cíl zkoumat tuto ambivalenci z různých úhlů, přiblížit divákovi …víceAbstract:
Despite its simple construction and minimal musical information, drone music is a very powerful mediator of emotions and it can significantly influence human perception. The states induced by listening to this musical genre range from paralyzing dread and anxiety through calming and reconciliation to feelings of unrelenting ecstasy. This work aims to examine this ambivalence from different angles, …víceKlíčová slova
dronová hudbaKlíčová slova
filmová hudbaKlíčová slova
analýzy filmových dělKlíčová slova
experimentální hudbaKlíčová slova
zvuk (film)
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 8. 2023
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10318/18621
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 9. 2023
- Vedoucí: Jakub KUDLÁČ
- Oponent: Martin PINKAS
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Autor udělil v licenci souhlas s: In the license agreement the author has granted the following:
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 14. 2. 2024 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta. KnihovnaAkademie múzických umění v Praze
Filmová a televizní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Filmové, televizní a fotografické umění a nová média / Zvuková tvorba
Práce na příbuzné téma
-
Eticismus Beryse Gauta a analýzy vybraných děl sovětské kinematografie
Ivo Antonov -
Názvy filmových děl v ruštině a češtině (strukturně-sémantická a sociolingvistická analýza)
Ilona Šikulová -
Názvy filmových děl v ruštině a češtině(strukturně-sémantická a sociolingvistická analýza)
Ilona Šikulová -
Sémiotická analýza vybraných děl z žánru fashion film
Anežka Horová -
1. Teoretická část: Pozorovatelský realismus v díle Cristiana Mungia - analýza filmového stylu. 2. Praktická část: Audiovizuální dílo nebo tematický soubor audiovizuálních děl, délka minimálně 20 min., režie.
Jan Kolář -
Hudba pro třetí ucho: role aktivní participace posluchače v hudební kompozici Maryanne Amacher
Klára Ondračková -
Zvuk a žánr ve filmu Tiché místo (2017)
Patrik HRABĚ -
Čas a zvuk ve filmu
Jan Richtr
Název
Vložil
Vloženo
Práva