Vliv obalu na nákupní chování spotřebitelů – Karyna Kovchak
Karyna Kovchak
Diplomová práce
Vliv obalu na nákupní chování spotřebitelů
The influence of packaging on consumer purchasing behavior
Anotace:
Cílem této diplomové práce je zjištění vlivu obalu a jeho prvků na nákupní rozhodování spotřebitelů. Práce se bude zabývat zkoumáním vlivu obalů v sektoru rychloobrátkového zboží v kategorii zmrzliny na českém trhu. Teoretická část nabízí přehled důležitých teoretických poznatků z oblasti spotřebního chování a významu obalu, věnuje se také základním pojmům z oblasti značky a marketingového výzkumu …víceAbstract:
The aim of this thesis is to determine the influence of packaging and its elements on consumer purchasing decisions in the fast moving consumer goods sector in the ice cream category on the Czech market. The theoretical part offers an overview of important theoretical findings from the field of consumer behavior, packaging, branding and marketing research. Following methodological part describes used …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 12. 2023
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/91776
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 1. 2024
- Vedoucí: Markéta Procházková
- Oponent: Oxana Savina
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/91776
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program:
Management
Práce na příbuzné téma
-
Consumer behavior and symbolic boundaries
Murad Musazade -
Consumer Behavior in the Sharing Economy – Airbnb Consumer Adoption Factors
Leonor de Almeida Santos Sobreira -
Marketing and Consumer Behavior
Alissa Kazazayeva -
Corporate Social Responsibility Concept in the Ice Cream Industry
Andrea Jílková -
Návrh strategie expanze pro franšízový podnik se zaměřením na prodej zmrzliny
Markéta Fréharová -
The effects of brand visual design and communications on brand image and brand preference in wine industry
Anastasiia Savicheva -
Brand management z pohledu neuromarketingu
Jana Hrušková