Bc. Nikol Kajsturová

Master's thesis

Marketingový mix vybrané společnosti

Marketing mix of the selected company
Abstract:
Diplomová práce se zabývá současným nastavením marketingového mixu vybrané společnosti. Cílem této práce je zhodnotit nastavení marketingového mixu a navrhnout změny pro případná zlepšení v potřebných oblastech. Diplomová práce má teoretickou část zaměřenou na jednotlivé prvky marketingového mixu. Praktická část obsahuje bližší charakteristiku vybrané společnosti a současné nastavení marketingového …more
Abstract:
The diploma thesis deals with the current setting of the marketing mix of the selected company. The aim of this work is to evaluate the setting of the marketing mix and propose changes for possible improvements in the necessary areas. The diploma thesis has a theoretical part focused on individual elements of the marketing mix. The practical part contains a closer description of the selected company …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 5. 2023

Thesis defence

  • Date of defence: 7. 6. 2023
  • Supervisor: Ing. Radka Bauerová, Ph.D.
  • Reader: Ing. Nikoleta Sladká

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Silesian University in Opava

School of Business Administration in Karvina

Master programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management