Chování a preference spotřebitele na vybraném trhu – Bc. Soňa Zipfelová
Bc. Soňa Zipfelová
Diplomová práce
Chování a preference spotřebitele na vybraném trhu
Consumer's behaviour and his preferences on the chosen market
Anotace:
Diplomová práce se zabývá poznáním nákupního chování spotřebitelů na trhu s osobními automobily. Na základě vlastního průzkumu byly zjištěny odlišnosti v preferencích a faktorech ovlivňujících spotřebitele při rozhodování o nákupu osobních automobilů. Získaná a vyhodnocená data byla porovnána se skutečnou praxí na trhu, konkrétně s vybranými daty od podniku Carling s.r.o., který na trhu působí jako …víceAbstract:
The diploma thesis deals with the cognition of consumer's purchasing behaviour on automotive market. On the basis of own market survey there have been found out the differences in preferences and factors which influence costumers during making their decision of buying passenger cars. Obtained and assessed data have been compared with real situation on the market, specifically with selected data obtained …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.sting.cz/th/pmpcx/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 5. 2014
- Vedoucí: Ing. Klára Mrkosová
- Oponent: Ing. Kateřina Naimanová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie StingAkademie Sting
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Purchasing Behaviour of Generation Z within Cosmetics Industry in the Czech Market
Veronika Medková -
Průzkum ruského automobilového trhu z hlediska produktového marketingu
Anton Vasin -
Testing Consumer Behaviour and Psychography viability in Market Strategy
Elizaveta Morozova -
Chování spotřebitele na konkrétním trhu
Jolana Šibalová -
Chování spotřebitele na konkrétním trhu
Jan Kaplan -
The role of digital and social media marketing in consumer behaviour
Alina Koltykova -
Tato bakalářská se zaměřuje na automobilový slovník, výskyt těchto slov v korpusu a jejich porozumění. První věc této práce je najít vhodnou literaturu pro toto téma a korpusy ve kterých provedeme výzkum. Poté zvolíme automobilově založená slova a vložíme je do korpusu a porovnáme výsledky. Jako další vezmeme tyto slova a vytvoříme dotazník. Tento dotazník se bude skládat ze 4 částí: první část budou otázky se 4 možnostmi správné odpovědi, další budou kolokace, třetí část bude práce s technickým textem a poslední část bude psaní automobilových slov, které znají. Výsledku z průzkumu analyzujeme a provedeme výzkum.
Jan SLAWISCH -
Dotazník administrovaný videem: psychometrické vlastnosti a srovnání s textovou podobou
Adam Strojil