Návrh marketingové komunikace neziskové organizace – Barbora Vojtkuláková
Barbora Vojtkuláková
Master's thesis
Návrh marketingové komunikace neziskové organizace
Proposal of Marketing Communication of Non-profit Organization
Anotácia:
Diplomová práce je zaměřena na problematiku marketingové komunikace neziskové organizace. Hlavním cílem práce bylo navrhnout marketingovou komunikaci pro neziskovou organizaci ADRA, která pomůže zvýšit povědomí o jejich činnosti a díky tomu i vytvoří lepší marketingové prostředí pro přesvědčení společnosti k dobrovolnické činnosti. Návrh byl vytvořen na základě teoretických východisek, analýzy postoje …viacAbstract:
The thesis is focused on a non-profit organization marketing communication. The main goal was to design a marketing communication for the non-profit organization ADRA to rise awareness of its activities and thanks to that create a better marketing enviroment to motivate the society to volunteer. The proposal/model was created according to the theoretical outcomes, analysis of the society’s opinion …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2022
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/146698
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 5. 2022
- Vedúci: Hana Štverková
- Oponent: Michal Pohludka
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita OstravaVSB – Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaMaster programme / odbor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketing of non-profit organization
Lejla Rašić -
The role of socio-cultural factors of a selected country for developing marketing communication tools of a selected company: A case study
Barbora Flegelová -
Analysis of the marketing activities of the INEX-SDA non-profit organization
Michaela Zusková -
Online marketing communication of non-profit organizations with focus on cancer awareness
Jana Sklenářová -
Marketing v neziskových organizacích - Marketing v AČR
Tibor Čatai -
Patologické jevy ve společnosti - drogová závislost a sociální marketing neziskových organizací
Iva Jandíková -
Patologické jevy ve společnosti - drogová závislost a sociální marketing neziskových organizací
Eva Kadlecová -
Online marketing communication of non-profit organizations with focus on cancer awareness
Jana Sklenářová