Efektivita a účinnost reklamy z hlediska zadavatele a míra ovlivnění reklamou vybraných skupin obyvatel. – Iva Tlapáková
Iva Tlapáková
Master's thesis
Efektivita a účinnost reklamy z hlediska zadavatele a míra ovlivnění reklamou vybraných skupin obyvatel.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 3. 2018
Thesis defence
- Supervisor: Valerij Šulc
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
TLAPÁKOVÁ, Iva. \textit{Efektivita a účinnost reklamy z hlediska zadavatele a míra ovlivnění reklamou vybraných skupin obyvatel.}. Online. Master's thesis. Praha: Jan Amos Komensky University Prague. 2018. Available from: https://theses.cz/id/jm96ga/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Univerzita Jana Amose Komenského Praha
Master programme / field:
Mediální a komunikační studia / Sociální a mediální komunikace
Theses on a related topic
- No theses on a related topic available.
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights