Efektivita a účinnost reklamy z hlediska zadavatele a míra ovlivnění reklamou vybraných skupin obyvatel. – Iva Tlapáková
Iva Tlapáková
Master's thesis
Efektivita a účinnost reklamy z hlediska zadavatele a míra ovlivnění reklamou vybraných skupin obyvatel.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 3. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Valerij Šulc
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
TLAPÁKOVÁ, Iva. \textit{Efektivita a účinnost reklamy z hlediska zadavatele a míra ovlivnění reklamou vybraných skupin obyvatel.} [online]. Praha, 2018 [cit. 2024-03-19]. Dostupné z: https://theses.cz/id/jm96ga/. Diplomová práca. Univerzita Jana Amose Komenského Praha s.r.o. Vedoucí práce Valerij Šulc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Univerzita Jana Amose Komenského Praha
Master programme / odbor:
Mediální a komunikační studia / Sociální a mediální komunikace
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.
Názov
Vložil
Vložené
Práva