Ideální žák z pohledu učitele českého jazyka druhého stupně základní školy. – Bc. Alžběta Haalová
Bc. Alžběta Haalová
Diplomová práce
Ideální žák z pohledu učitele českého jazyka druhého stupně základní školy.
The ideal pupil in terms of czech language teacher.
Anotace:
Téma mé diplomové práce zní Ideální žák z pohledu učitele českého jazyka druhého stupně základní školy. V teoretické části se zabývám osobností žáka, otázkou kvality života dětí ve výuce a vztahem učitele k problémovým žákům. Zaměřím se na předmět komunikace jako předpoklad vzájemných vztahů mezi učitelem a žákem. Dále se věnuji negativním sklonům učitele v jeho interakci s žáky a pedagogickému ideálu …víceAbstract:
The theme of my thesis is the ideal pupil in terms of basic shool czech teacher. In the theoretical part I will write about person of the pupil and about teachers related to problematic pupils. I will focus on the subject of communication, because communication is prerequisite for interaction between teacher and pupil. I will adress oneself to negative tendency in teacher´s interaction with student …víceKlíčová slova
Žák v pubertě pedagogická komunikace ideální žák učitelovo pojetí úspěšného žáka pedagogický ideál třídy český jazyk výukové metody hodnocení. Adolescent educational communication ideal pupil teacher´s conception of successful student pedagogic class ideal czech language teaching methods classification.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/fnzd4/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 5. 2012
- Vedoucí: Mgr. et Mgr. Jan Mareš, Ph.D.
- Oponent: prof. PhDr. Rudolf Kohoutek, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství občanské výchovy pro základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Komunikace adolescentů v rodině.
Marta NAVRÁTILOVÁ -
Srovnání metod hodnocení žáků v plavecké výuce v Anglii a v České republice
Monika Hajdová -
Metody kruhového uspořádání žáků pohledem vychovatelů v prostředí školních družin
Julie Větříšková -
Využití projektové metody v rámci edukace žáků v základní škole praktické
Helena Bartoňová -
Srovnání výkonu v Testu pro identifikaci nadaných žáků v matematice u dětí vyučovaných Hejného metodou a dětí vyučovaných běžným způsobem
Tamara Kunčarová -
Rozvoj rychlostní vytrvalosti pomocí intervalové metody v přípravném období fotbalistů v kategorii st. žáků
Jakub PROCHÁZKA -
Využití metody The Question Formulation Technique k rozvoji počáteční čtenářské gramotnosti u žáků v primárním vzdělávání
Soňa Hýblová