Marketingová strategie maloobchodní společnosti – Bc. Dominik Molinek
Bc. Dominik Molinek
Bachelor's thesis
Marketingová strategie maloobchodní společnosti
Marketing Strategy of a Retail Company
Abstract:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na návrh marketingové strategie pro maloobchodní společnost BezvaKoberce. Zvláštní pozornost je věnována teorii digitálního marketingu, zahrnující SEO, marketing na sociálních médiích, emailový marketing a placenou reklamu, spolu s vysvětlením konceptů a metod používaných v marketingových plánech. V praktické části práce je provedena analýza současného marketingového …moreAbstract:
This bachelor thesis focuses on proposing a marketing strategy for the retail company BezvaKoberce. Special attention is given to the theory of digital marketing, encompassing SEO, social media marketing, email marketing, and paid advertising, along with explanations of concepts and methods used in marketing plans. In the practical part of the thesis, an analysis of the current marketing mix of BezvaKoberce …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2024
Identifier:
https://is.slu.cz/th/fv7rt/
Thesis defence
- Date of defence: 4. 6. 2024
- Supervisor: Ing. Dalibor Šimek, Ph.D.
- Reader: Ing. Lukáš Bernatík
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
MOLINEK, Dominik. \textit{Marketingová strategie maloobchodní společnosti}. Online. Bachelor's thesis. Opava: Silesian University in Opava, School of Business Administration in Karvina. 2024. Available from: https://theses.cz/id/jmq54o/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSilesian University in Opava
School of Business Administration in KarvinaBachelor programme / field:
Marketing / Marketing
Theses on a related topic
- No theses on a related topic available.