Nela Myslivečková
Bachelor's thesis
Budování značky
Brand Building
Abstract:
Tato bakalářská je rozdělena do dvou částí, odborných východisek a vlastní práce. Odborná východiska sumarizují a přibližují pojmy spojené s tématem budování značky, jako například image, logo, slogan, povědomí o značce a jiné. Vlastní práce je zaměřena na zjištění rozhodujícího prvku při nákupu a zjištění vlivu značky na zákazníka.Abstract:
This Bachelor thesis is divided into two parts, professional backgrounds and practical ones. Professional backgrounds summarize and approximate concepts associated with the theme of brand building, such as image, logo, slogan, brand awareness and others. The practical part is aimed at identifying the decisive element in purchasing and determining the influence of the brand on the customer.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 3. 2023
Thesis defence
- Date of defence: 16. 5. 2023
- Supervisor: Ing. Václav Kala, CSc.
- Reader: Jan Huml, Ing.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementBachelor programme:
Innovative Entrepreneurship
Theses on a related topic
-
Designing Brand Positioning
David Klodner -
Brand management as a positioning strategy for a global tech corporate brand
Andrey Laptev -
Budování značky produktu pomocí nástrojů IMK ve vybrané firmě
Žaneta Senftová -
Budování značky
Sabina Roubičková -
Budování značky Jabra
Petr Němeček -
Vliv značky na kupní chování spotřebitele - značky kvality a původu potravin
Barbora Klánová -
Brand characters` influence on perceived brand personality
Nikol Peterská -
Influence of emotions while selecting the brand / Vliv emocí na zákazníka při volbě značky
Anton Lendiel
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights