Terapie loutkou a její přínos u dětí se středně těžkým mentálním postižením – Jana HOLLÁ
Jana HOLLÁ
Bakalářská práce
Terapie loutkou a její přínos u dětí se středně těžkým mentálním postižením
The puppet therapy and its contribution for children with moderate retardation
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá přínosem terapie loutkou u dětí se středně těžkým mentálním postižením. Teoretická část práce obsahuje vymezení, charakteristiku a popis dítěte se středně těžkým mentálním postižením, charakteristiku expresivních terapií včetně jednotlivých vymezení muzikoterapie, tanečně-pohybové terapie, biblioterapie, arteterapie a dramaterapie, a také obsahuje vhled do terapie loutkou …víceAbstract:
This thesis deals with the benefits of the puppet therapy for children with moderate retardation. The theoretical part includes definition, characteristics and description of the child with moderate retardation and expressive theories including individual definitions of music therapy, dance-movement therapy, bibliotherapy, art therapy and drama therapy, and also includes an insight into the puppet …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 4. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Kateřina Janků, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HOLLÁ, Jana. Terapie loutkou a její přínos u dětí se středně těžkým mentálním postižením. Ostrava, 2017. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Porovnání výuky dítěte se středně těžkým mentálním postižením v běžné a speciální třídě
Šárka Blatná -
Vzdělávání dětí se středně těžkým a těžkým postižením v přípravném stupni ZŠ speciální
Věra Šustáčková -
Slovní zásoba u dětí se středně těžkým mentálním postižením žijících v zařízení sociálních služeb
Lenka Machálková -
Adaptace osob se středně těžkým mentálním postižením v prostředí letního pobytového tábora pro osoby s mentálním postižením
Veronika Chudáčková -
Přínos chráněného bydlení u osob s lehkým mentálním postižením a středně těžkým mentálním postižením
Lucie Pilařová -
Rozvoj žáků s těžkým mentálním postižením a se souběžným postižením více vadami prostřednictvím rozumové výchovy v základní škole speciální
Kateřina Fleischmannová -
Rozvoj smyslového vnímání v místnosti Snoezelen na ZŠ speciální pro žáky se středně těžkým a těžkým mentálním postižením
Lucie Nečasová -
Skupinové aktivity s využitím koní jako prostředek k rozvoji osobnosti mladého člověka se středně těžkým mentálním postižením
Kateřina Kůsová