Manipulace v reklamě a její vliv na žáky druhého stupně základních škol – Veronika Dostálková
Veronika Dostálková
Bakalářská práce
Manipulace v reklamě a její vliv na žáky druhého stupně základních škol
Handling of advertising and its influence on pupils of upper primary school
Anotace:
Jak je patrné z názvu bakalářské práce, text se věnuje manipulaci v reklamě a jejímu vlivu na žáky druhé stupně základních škol. Předkládaná práce usiluje o popis zmíněné problematiky, jež je rozčleněna do pěti kapitol. První kapitola představuje místo a funkci reklamy v současné společnosti. Náplní druhé kapitoly je rozdělení reklamy a kategorizace jejích typů. Problematiku reklamy a psychologie společně …víceAbstract:
As can seen from the title of this bachelor thesis the text to describe the issue of handling of advertising and its influence on pupils of upper primary school. This thesis seek to describe this issue, which is separate into five chapters. The first chapter seek to present the place and function of advertising in today's society. The centre of second chapter is the distribution of advertising and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 12. 2018
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eB11458
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 6. 2019
- Vedoucí: PhDr. Josef Kasal, MBA, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Jiří Kučírek, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 25. 6. 2019 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Sociální patologie a prevence
Práce na příbuzné téma
-
Jazyk manipulace ve výuce češtiny
Tomáš KRŠIAK -
Vliv mediální manipulace na vytváření reality
Martin Dvořák -
Mediální výchova ve výuce českého jazyka na 2. stupni ZŠ - zaměřeno na mediální argumentaci
Pavlína MITÁŠOVÁ -
Mediální výchova v občanské výchově
Zuzana Miková -
Manipulace veřejnosti prostřednictvím médií
Lenka FLIEGEROVÁ -
Vliv reklamy na vývoj pubescenta
Nikola MACOSZKOVÁ -
Postoj dětí ve věku 14 až 15 let k televizi a televizní reklamě
Eliška Prokšíková
Název
Vložil
Vloženo
Práva