Hodnocení kvality a přínosu e-learningu se zaměřením na kurz e-LKA – Bc. Pavla Lichnovská
Bc. Pavla Lichnovská
Master's thesis
Hodnocení kvality a přínosu e-learningu se zaměřením na kurz e-LKA
Evaluation of Quality and Benefits of E-learning Focused on e-LKA Course
Abstract:
Diplomová práce se zabývá problematikou hodnocení e-learningu a praktickou aplikací vybraných způsobů evaluace. Teoretická část představuje e-learning, jeho vývoj, výhody i nevýhody i jeho využití pro výuku jazyků. Dále se soustřeďuje na problematiku hodnocení e-learningu a představuje různé přístupy pro evaluaci. Vybrané teoretické přístupy jsou pak aplikovány na hodnocení konkrétního kurzu – e-LKA …moreAbstract:
This thesis deals with the evaluation of e-learning and practical application of selected approaches of evaluation. The theoretical part presents e-learning, its development, advantages and disadvantages and its usage in language learning. Morover, the thesis focuses on evaluations of e-learning and presents different approaches for evaluation. Selected theoretical approaches are then applied to the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 5. 2011
Identifier:
https://is.muni.cz/th/l20y9/
Thesis defence
- Date of defence: 10. 6. 2011
- Supervisor: doc. Mgr. Jiří Zounek, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsMaster programme / field:
Information and Library Studies / Information and Library Studies
Theses on a related topic
-
Efektivnost e-learningu ve výuce účetnictví
Miroslava TRČKOVÁ -
Hodnocení implementace e-learningu do výuky na vysoké škole
Iveta LULKOVÁ -
Využití e-learningu ve výuce pokročilých počítačových sítí
Tomáš BUROŇ -
Využití e-learningu při výuce programů MS Office na ZŠ
Pavla Jančářová -
Uplatnění e-learningu ve vysokoškolské výuce
Pavlína Fuxová -
Návrh a implementace e-learningu v zájmové oblasti
Petr Homolka -
Video games and self-directed learning of English language: Using commercial video games as an English language learning tool
Erik Simandl -
Autonomous Learning at Universities and Its Influence on Language Learning Strategies and Metacognition
Lenka Zouhar Ludvíková