Petra Brichová

Bachelor's thesis

Tvorba reklamní kampaně

Creating of advertising campaign
Abstract:
Práce se zabývá tvorbou reklamní kampaně na all inclusive kino VIP Chodov. V teoretické části je popsána historie vzniku reklamy, kulturní dimenze dle Hofstedeho a dále psychologické aspekty přijetí reklamy včetně bariér reklamního působení a emocích v reklamě. Praktická část práce se zabývá tvorbou komplexní kampaně na VIP Chodov v období od 1. června do 31. srpna 2019 včetně zpracování analýz (SWOT …more
Abstract:
The aim of this thesis is the creation of an advertising campaign for the all-inclusive cinema VIP Chodov. The first part discusses the history of advertising, cultural dimensions according to Hofstede, psychological aspects of reception of advertising including its limitations and also emotions in advertising. The second part details the creation of a comprehensive advertising campaign for VIP Chodov …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2019

Thesis defence

  • Date of defence: 11. 6. 2019
  • Supervisor: PhDr. Adolf Vodrážka
  • Reader: PhDr. Pavel Čírtek

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní