Výkladní skříně obchodů s hračkami a jejich vliv na nákupní rozhodovací proces – Bc. Denisa Krišpínová
Bc. Denisa Krišpínová
Master's thesis
Výkladní skříně obchodů s hračkami a jejich vliv na nákupní rozhodovací proces
Shop window displays of toy stores and their impact on consumer purchase decision-making
Abstract:
Diplomová práce se zabývá výkladními skříněmi obchodů s hračkami a jejich vlivem na nákupní rozhodovací proces spotřebitelů. Hlavním cílem bylo navrhnout marketingová doporučení pro nezávislé prodejce hraček zaměřená především na výkladní skříně, která pomohou zefektivnit využití těchto nástrojů marketingové komunikace. Byl realizován kvalitativní výzkum v podobě hloubkových rozhovorů se zákazníky …moreAbstract:
This thesis is focused on shop windows of toy stores and their impact on consumer purchase decision-making process. The main objective was to provide marketing recommendations for independent toy stores, with focus on their shop windows dressing. Qualitative research was realized in a form of in-depth interviews with consumers (n = 30) and with toy retailers (n = 10), six of which were a part of a …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 5. 2017
Thesis defence
- Supervisor: doc. Ing. Jana Turčínková, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KRIŠPÍNOVÁ, Denisa. \textit{Výkladní skříně obchodů s~hračkami a~jejich vliv na nákupní rozhodovací proces}. Online. Master's thesis. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Faculty of Business and Economics. 2017. Available from: https://theses.cz/id/jnghdn/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management
Theses on a related topic
-
Obchody s potravinami na venkově
Eva Znebejánková -
Chování spotřebitelů při nákupu kancelářských židlí v internetových obchodech
Martina Kaščáková -
Zvláštnosti nákupního chování vybrané skupiny spotřebitelů
Martin Persich -
Chování spotřebitele při nákupu potravin prostřednictvím elektronického obchodu
Monika Polášková -
Nákupní chování spotřebitelů generace Y v odvětví maloobchodu
Tereza Zíková -
Intergenerational solidarity and the influence of informal transfers on fertility behavior
Lada Železná -
Foreign cultural features in advertisement and their impact on the major society consumers’ behavior
Laura Andresheva-Arginova -
Influence of Covid-19 on Consumers’ Behavior in the Czech Republic
Md Abu Taleb Saikat
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights