Projekt inovační marketingové komunikace divadla Malá scéna Zlín – Ing. Markéta ŠVRČKOVÁ
Ing. Markéta ŠVRČKOVÁ
Diplomová práce
Projekt inovační marketingové komunikace divadla Malá scéna Zlín
Project of innovative marketing communication of the theatre Malá scéna Zlín
Anotace:
Cílem této diplomové práce je analyzovat stávající situaci divadla Malá scéna Zlín v oblasti marketingové komunikace a na základě této analýzy vytvořit projekt inovační marketingové komunikace, která by zajistila zviditelnění divadla a větší návštěvnost. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část charakterizuje neziskový sektor, marketingovou komunikaci, kroky při vývoji efektivní …víceAbstract:
The aim of this thesis is to analyze the current situation of the theatre Malá scéna Zlín in the field of marketing communication and based on this analysis create a project of innovative marketing communication which would ensure an increment of publicity and attendance. The thesis is divided into theoretical and practical part. Theoretical part characterizes nonprofit organizations, marketing communication …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2009
Identifikátor:
11574
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 5. 2009
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ŠVRČKOVÁ, Markéta. Projekt inovační marketingové komunikace divadla Malá scéna Zlín. Zlín, 2009. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 03. 05. 2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Nástroje marketingového komunikačního mixu vybrané prodejny
Nela Jurygáčková -
Nástroje marketingového komunikačního mixu vybrané společnosti
Kateřina Pavlicová -
Nástroje marketingového komunikačního mixu Zámečku Petrovice
Nikol Kajsturová -
Nástroje marketingového komunikačního mixu vybrané společnosti
Adéla Halouzková -
Využití nových nástrojů marketingového komunikačního mixu při propagaci vybraného podniku
Magomed Magomedov -
Podpora a zvýšení konkurenceschopnosti podniku pomocí nástrojů komunikačního mixu zdravotní pojišťovny
Tereza Janečková -
Podpora a zvýšení konkurenceschopnosti podniku pomocí nástrojů komunikačního mixu
Mariia Smirnova -
Zvýšení konkurenceschopnosti podniku pomocí nástrojů komunikačního mixu
Klára Kyselová