La comparaison de la communication marketing de Studio Bart et de Dharma Yoga – Tereza SLAVÍKOVÁ
Tereza SLAVÍKOVÁ
Bakalářská práce
La comparaison de la communication marketing de Studio Bart et de Dharma Yoga
Comparison of Studio Bart and Dharma yoga centre in regard of marketing communication
Abstract:
The aim of this thesis is to compare two marketing communications: communication of Czech yoga centre Studio Bart and communication of French yoga centre Dharma Yoga. First, the principles of marketing strategy and marketing communication are introduced. Next, the two studios are described by focusing on their marketing strategies and public relations. A client survey evaluates these strategies in …víceAbstract:
L'objectif principal de ce mémoire repose sur la comparaison des communication marketing de deux centres de yoga : studio tch?que Studio Bart et studio français Dharma Yoga. Premi?rement, nous décrivons les principes de la stratégie marketing quant ? la communication marketing. Dans la suite, nous présentons les deux studios, leurs stratégies et relations publiques. Les résultats du sondage mené entre …více
Jazyk práce: francouzština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 4. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Stanislav Pisklák
Citační záznam
Jak správně citovat práci
SLAVÍKOVÁ, Tereza. La comparaison de la communication marketing de Studio Bart et de Dharma Yoga. Olomouc, 2021. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Filologie / Francouzština se zaměřením na aplikovanou ekonomii
Práce na příbuzné téma
-
Communication marketing en ligne de l'entreprise "Chloé"
Aleksandra NECHAEVA -
Analyse de la communication marketing et de la gestion du biathlon en République tcheque
Laura RACINOVÁ -
Le succés de la communication marketing de la marque L'Oréal Paris en République Tcheque
Valentýna MICHÁLKOVÁ -
Exploring the Effectiveness of Social Media Marketing on Enhancing Brand Awareness for Mayalukas Marketing Agency
Maria Laura Elvir Ramirez -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Ananyan Ananyan -
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský -
La féminisation linguistique du français dans le domaine du sport
Eliška ELIÁŠOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva