Tvorba výcvikového kurzu metody CLIL pro učitele základních škol – Bc. et Bc. Jakub Puškáš
Bc. et Bc. Jakub Puškáš
Master's thesis
Tvorba výcvikového kurzu metody CLIL pro učitele základních škol
Designing a CLIL Training Course for Primary School Teachers
Anotácia:
Tato diplomová práce se zabývá analýzou sylabu již proběhlého výcvikového kurzu představujícího metodu CLIL učitelům základních škol. Na základě rozboru sylabu původního výcvikového kurzu a následných doporučení je navržen transparentnější a úplnější sylabus pro nový výcvikový kurz metody CLIL. Teoretická část práce představuje teoretický rámec pro tvorbu kurzů. Zároveň je v teoretické části uvedena …viacAbstract:
This diploma thesis focuses on the analysis of a former CLIL teacher training course syllabus and the design of an improved one. The theoretical part introduces a framework for designing courses, lists the main features of CLIL approach and deals with common misconceptions as well as obstacles related to CLIL. The practical part describes and analyses the previous CLIL teacher training course, makes …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 12. 2016
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/ol283/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 1. 2017
- Vedúci: PhDr. Alena Dobrovolná, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Jana Chocholatá
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Teacher Training for Primary and Lower Secondary Schools / Lower Secondary School and Language School Teacher Training in English Language
Práce na příbuzné téma
-
Transformations of Speakout Pre-intermediate Student’s Book: supporting students in developing speaking skills with a focus on oral fluency
Magdaléna Kýnová Učíková -
Příprava a realizace lyžařského výcvikového kurzu na Soukromé obchodní akademii v Sokolově.
Ondřej ŠTYCH -
Výuka snowboardingu na zimních výcvikových kurzech na vybraných středních školách
Tereza Pavlíková -
360° zpětná vazba jako nástroj hodnocení zaměstanců
Štěpán CVRČEK -
Zavádění formativního hodnocení na 2. stupni základní školy
Petra Srbová