Edita Žáková
Bachelor's thesis
Využití nových forem marketingové komunikace
Use of new forms of marketing communication
Abstract:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na analýzu a hodnocení efektivity marketingové komunikace vybraného spolku České zemědělské univerzity v Praze prostřednictvím dotazníkového šetření. Teoretická část je věnována identifikování klíčových aspektů marketingových komunikačních strategií běžně využívaných v praxi. V praktické části práce je zkoumán přímo vybraný univerzitní spolek CULS Prague formula racing …moreAbstract:
This bachelor thesis focuses on the analysis and evaluation of the effectiveness of marketing communication of a selected association of the Czech University of Life Sciences in Prague through a questionnaire survey. The theoretical part is devoted to identifying key aspects of marketing communication strategies commonly used in practice. In the practical part of the thesis, the selected university …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 3. 2024
Thesis defence
- Date of defence: 24. 5. 2024
- Supervisor: Ing. Zdeněk Bednarčík, MBA Ph.D.
- Reader: Arnošt Traxler, CSc.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ŽÁKOVÁ, Edita. \textit{Využití nových forem marketingové komunikace}. Online. Bachelor's thesis. Praha: Czech University of Life Sciences Prague, Faculty of Economics and Management. 2024. Available from: https://theses.cz/id/jnwio1/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementBachelor programme:
Ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Trendové nástroje řízení marketingového mixu startupového projektu
Veronika Medková -
Nástroje marketingového komunikačního mixu vybrané společnosti
Adéla Halouzková -
Nástroje marketingového komunikačního mixu vybrané společnosti
Kateřina Pavlicová -
Nástroje marketingového komunikačního mixu vybrané prodejny
Nela Jurygáčková -
Nástroje marketingového komunikačního mixu Zámečku Petrovice
Nikol Kajsturová -
Návrh marketingového mixu vybraného podniku
Martina Magyaricsová -
Návrh marketingového mixu pro konkrétní podnik v oblasti pohostinství
Kateřina Dostálová -
Analýza marketingového mixu ve vybraném podniku
Denisa Burdová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights