Návrh marketingového mixu e-shopu s potřebami pro domácí zvířata – Barbora Šebestová
Barbora Šebestová
Bachelor's thesis
Návrh marketingového mixu e-shopu s potřebami pro domácí zvířata
Marketing Mix Design for the E-shop with Pet Supplies
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je zanalyzovat stávající marketingový mix e-shopu Aniland a na základě zjištěných poznatků navrhnout doporučení, která povedou k zefektivnění jeho prvků. První část práce je věnována teorii marketingového mixu z pohledu prodávajícího a kupujícího. Součástí práce je analýza marketingového výzkumu, jehož prostřednictvím byly získány cenné informace od stávajících i potenciálních …moreAbstract:
The aim of this bachelor’s thesis is to analyse the existing marketing mix of Aniland e-shop and based on the findings, propose recommendations that will lead to the streamlining of its elements. The first part of the thesis is devoted to the theory of the marketing mix from the perspective of the seller and the buyer. The thesis includes an analysis of marketing research through which valuable information …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 5. 2023
Identifier:
http://hdl.handle.net/10084/149365
Thesis defence
- Date of defence: 7. 6. 2023
- Supervisor: Tereza Prešnajderová
- Reader: Patrik Koziel
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ŠEBESTOVÁ, Barbora. \textit{Návrh marketingového mixu e-shopu s potřebami pro domácí zvířata}. Online. Bachelor's thesis. Ostrava: VŠB - Technical University of Ostrava, Ekonomická fakulta. 2023. Available from: https://theses.cz/id/jnxbmc/.
Full text of thesis
Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: VŠB – Technická univerzita OstravaVSB – Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaBachelor programme / field:
Marketing / Marketingová komunikace
Theses on a related topic
-
Návrh marketingového mixu vybraného podniku
Martina Magyaricsová -
Návrh marketingového mixu pro konkrétní podnik v oblasti pohostinství
Kateřina Dostálová -
Návrh marketingového mixu pro uvedení nového produktu na trh
Veronika Krajčová -
Návrh marketingového mixu a doporučení pro konkrétní instituci
Eliška Pokorná -
Návrh marketingového mixu vybraného ubytovacího zařízení
Anna Michalová -
Návrh marketingového mixu a doporučení pro konkrétní instituci
Lukáš Košťál -
Návrh marketingového mixu a doporučení pro konkrétní instituci
Milan Růžička -
Návrh marketingového mixu pro vybraný podnikatelský subjekt
Tomáš Venkrbec