Pomůcky pro jazykovou výchovu v MŠ a jejich užití v praxi – Bc. Eva Machačná
Bc. Eva Machačná
Bakalářská práce
Pomůcky pro jazykovou výchovu v MŠ a jejich užití v praxi
Aids for language education in nursery school and use in practice
Anotace:
Anotace Bakalářská práce je zaměřena na význam didaktických pomůcek pro rozvoj komunikativní kompetence dětí předškolního věku. Východiskem pro teoretickou část jsou kurikulární dokumenty, a to jak pro předškolní vzdělávání (RVP PV), tak pro základní vzdělávání (RVP ZV), a odborná literatura. Její součástí je také výzkum zaměřený na využívání pomůcek v náhodně vybraných mateřských školách. Třetí, poslední …víceAbstract:
Annotation The bachelor thesis focuses on the importance of didactic tools for the development of communication competence at preschool children. Its theoretical part is based on curriculum documents such as the Framework Educational Programme for Preschool Education (FEP PE) and the Framework Educational Programme for Elementary Education (FEP EE) as well as specialized literature. The theoretical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/r37up/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 5. 2014
- Vedoucí: PaedDr. Květoslava Klímová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Předškolní a mimoškolní pedagogika / Učitelství pro mateřské školy
Práce na příbuzné téma
-
Pomůcky pro podporu rozvoje jazykového citu v logopedické třídě mateřské školy
Eva Žáková -
Využití montessori pomůcek pro rozvoj jazykových kompetencí u dětí se zdravotním pojištěním.
Radka ŠKOPKOVÁ -
Google Tools Suitable for Teaching English
Ivona Kahleová -
Reading literacy and extensive reading programmes within second language education
Dana Taušová -
Montessori education-focus on foreign language education within the Montessori system
Irena Lněničková -
English Language and Education in Uganda
Jitka Vosmeková -
Lexikálně-sémantická jazyková rovina u dětí předškolního věku
Klára Klvaňová -
Lexikálně-sémantická jazyková rovina u dětí předškolního věku s vývojovou dysfázií
Michaela Domesová