Analýza komunikačních technik ve vybrané společnosti – Bc. Kateřina Huláková
Bc. Kateřina Huláková
Bakalářská práce
Analýza komunikačních technik ve vybrané společnosti
Analysis of the communication techniques in the selected company
Anotace:
Abstrakt Tématem bakalářské práce je analýza komunikačních technik ve společnosti Direct Parcel Distribution CZ s.r.o., která sídlí v Jihočeském kraji, Českých Budějovicích. Cílem je analyzovat komunikační techniky, které ve společnosti dominují. V teoretické části bude popsáno, co hlavní význam pojmu komunikace znamená, včetně historických souvislostí. Dále budou zohledněny druhy komunikace, komunikační …víceAbstract:
Abstract The topic of my Bachelor thesis is an Analytics of communication techniques in certain party which I applied in Direct Parcel Distribution CZ s.r.o., a company which is situated in South Bohemia and has its headquarters in Czech Budweis. The goal is to analyse communication techniques that company prefers. In theoretical part I will explain the term of communication and its meaning. History …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 12. 2016
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/izvt6/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 2. 2017
- Vedoucí: Ing. Iveta Kmecová, PhD.
- Oponent: Ing. Jakub Hořický
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku
Práce na příbuzné téma
-
The Secrets of Communication in Marketing Communication
Lalita Berikbaeva -
Appropriate business communication styles and techniques for an Human Resources Management department
Polina Bobyleva -
Communication between the speaker and the interpreter in consecutive interpreting - what signals the speaker makes, how the interpreter can enter the process of communication, verbal and nonverbal techniques, mistakes and methods
Petra ALEXOVÁ -
Neuro-linguistic programming techniques in marketing and business communication and their influence on the income of the company
Anastasiia Glazova -
The Secrets of Communication
Gülruh Sadiqova -
Neuro-linguistic programming techniques in marketing and business communication
Aiym Ten -
Cons and pros of using a celebrity for marketing communication
Ilya Gorbatov -
Taktické scénáře prodejní komunikace v podmínkách areálu mezinárodních letišť
Lucie Piedová