Výuka programování ve Scratch zaměřená na vytváření pojmů – Bc. Kristýna HOLEČKOVÁ
Bc. Kristýna HOLEČKOVÁ
Master's thesis
Výuka programování ve Scratch zaměřená na vytváření pojmů
Concept-oriented education if programming in Scratch
Abstract:
Cílem diplomové práce je vytvořit sadu krátkých úloh pro výuku programování na základních školách v prostředí Scratch, které pomohou žákovi pochopit a porozumět do hloubky danému vyučovacímu pojmu z oblasti algoritmizace a programování. Sady obsahují úlohy vztahující se k jednomu pojmu, které ale bude vždy podáno jiným způsobem. Nejprve jsem vybrala některé klíčové pojmy z výuky programování pro 2 …moreAbstract:
The focus of this diploma thesis is to create a set of short tasks for teaching programming at primary schools focused on Scratch programming enviroment. Those taks should help students to deeply understand of particular term, functions and syntax of commands. Also this set will contain tasks focused on particular term but with different approach of learning the term. First I chose some of the key …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 4. 2017
Thesis defence
- Supervisor: doc. PaedDr. Jiří Vaníček, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HOLEČKOVÁ, Kristýna. \textit{Výuka programování ve Scratch zaměřená na vytváření pojmů}. Online. Master's thesis. České Budějovice: University of South Bohemia in České Budějovice, Faculty of Education. 2017. Available from: https://theses.cz/id/johxo9/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
HOLEČKOVÁ, Kristýna. Výuka programování ve Scratch zaměřená na vytváření pojmů. Č. Budějovice, 2017. diplomová práce (Mgr.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Pedagogická fakultaUNIVERSITY OF SOUTH BOHEMIA IN ČESKÉ BUDĚJOVICE
Faculty of EducationMaster programme / field:
Primary school teaching / TchVn-Inn-SZn
Theses on a related topic
-
Překážky při vytváření pojmu přirozeného čísla u žáka v prvním období 1. stupně základní školy (případová studie)
Kateřina Jirků -
Vnímání důležitosti výuky algoritmizace a programování na základních školách
Miroslav ZEMAN -
JavaScript jako nástroj pro výuku algoritmizace a programování na 2. stupni ZŠ
František PEIKER -
Využití robotů Ozobot pro výuku algoritmizace a programování
Zuzana PACHOLÍKOVÁ -
Algoritmizace a programování ve výuce informatiky na 1. stupni ZŠ
Hana GORGOLOVÁ -
Návrh implementace tematického celku "Základy algoritmizace a programování" do školního vzdělávacího programu obou stupňů základní školy
Šárka Schlichtsová -
VÝUKA ALGORITMIZACE A PROGRAMOVÁNÍ NA ZŠ
Matěj SUDEK -
Hry a hlavolamy jako motivace ve výuce algoritmizace a programování na 2. stupni základní školy
Kateřina Hlaváčová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights