Adéla Dvořáková

Diplomová práce

Marketingová analýza turistické destinace Šumava

Marketing analysis of tourist destination of Šumava
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá marketingovou analýzou turistické destinace Šumava. Cílem bylo zhodnocení nejen současného stavu destinačního managmentu na Šumavě, ale především navržení doporučení na zlepšení aktuálního stavu. Práce byla zpracována skrze sekundární výzkum a rešerši veřejně dostupných dat, která byla doplněna primárními daty získanými v rozhovoru s ředitelkou destinace Pošumaví. V závěru …více
Abstract:
This master's thesis deals with a marketing analysis of the tourist destination Šumava. The objective was to evaluate not only the current state of destination management in Šumava but primarily to propose recommendations for improving the current situation. The thesis was conducted through secondary research and a search of publicly available data, which was supplemented with primary data obtained …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 8. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 11. 9. 2023
  • Vedoucí: Irena Děkanovská
  • Oponent: Markéta Dianová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/91251