Júlia Stachová

Bakalářská práce

Motív strachu v sociálnej rekalme

Pattern of Fear in Social Advertising
Anotace:
Bakalárska práca sa zaoberá motívom strachu v sociálnej reklame. Teoretická časť práce je zameraná na opis základných pojmov ako marketing v neziskových organizáciach, sociálny marketing, sociálna reklama, apely v reklame, emocionálne apely a strach v reklame. V prak-tickej časti je analyzovaných päť spotov neziskovej organizácie Amnesty International, ktoré zobrazujú fyzické násilie a obsahujú motív …více
Abstract:
Bachelor thesis is focused on a pattern of fear in social advertising. The theoretical part deals with description of social marketing, social advertising, advertising appeals, emotional ap-peals, emphasizing the theme of fear and marketing of non-profit organizations. In the practical part are analyzed five advertisements of non-profit organization Amnesty Interna-tional, which show physical violence …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2015
Zveřejnit od: 28. 4. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Lenka Harantová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Stachová, Júlia. Motív strachu v sociálnej rekalme. Zlín, 2015. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 28.4.2015

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 28. 4. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Bakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace