Júlia Stachová
Bakalářská práce
Motív strachu v sociálnej rekalme
Pattern of Fear in Social Advertising
Anotace:
Bakalárska práca sa zaoberá motívom strachu v sociálnej reklame. Teoretická časť práce je zameraná na opis základných pojmov ako marketing v neziskových organizáciach, sociálny marketing, sociálna reklama, apely v reklame, emocionálne apely a strach v reklame. V prak-tickej časti je analyzovaných päť spotov neziskovej organizácie Amnesty International, ktoré zobrazujú fyzické násilie a obsahujú motív …víceAbstract:
Bachelor thesis is focused on a pattern of fear in social advertising. The theoretical part deals with description of social marketing, social advertising, advertising appeals, emotional ap-peals, emphasizing the theme of fear and marketing of non-profit organizations. In the practical part are analyzed five advertisements of non-profit organization Amnesty Interna-tional, which show physical violence …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2015
Zveřejnit od: 28. 4. 2015
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Stachová, Júlia. Motív strachu v sociálnej rekalme. Zlín, 2015. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 28.4.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 28. 4. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Motiv strachu v povídkách Edgara Allana Poea
Lucie Kořínková -
Motivy smrti a strachu v literatuře pro děti a mládež a jejich využití v práci učitele na základní škole
Anna Dojčánová -
Využití motivu strachu v televizní a billboardové reklamě. Analýza konkrétní marketingové komunikace.
Tomáš Löbl -
Využívání motivu strachu v televizní reklamě
Sabina Mrštinová -
Motiv strachu v sociální reklamě
Cynthia Mitevová -
Využívání apelu strachu v sociální reklamě
Jan Pácl -
Etické aspekty emocionálního apelu strachu v reklamě
Libuše Kalkus Kameníčková -
Faktor strachu v práci vychovatele v dětském domově
Eva HOLUBOVÁ