Bc. Nina Trošina

Bakalářská práce

Nízkonákladový marketing pro podnik formy start-up

Low Cost Marketing for a Start Up Company
Anotace:
Cílem bakalářské práce je vytvořit, realizovat a následně zhodnotit nízkonákladový marketingový plán, který způsobí rozšíření klientely pro jeden konkrétní produkt v rámci podniku formy start-up. Zkoumaným podnikem je jazyková škola českého jazyka pro cizince Czech Yourself, jejíž vybranou nabízenou službou je Přípravný kurz je zkoušce z českého jazyka určený pro rusky mluvící uchazeče o studium na …více
Abstract:
The bachelor thesis will aim to create, implement and then evaluate a low-cost marketing plan that will cause a growth in clientele within a start-up company. This marketing plan will be aimed at expanding the clientele of the language school. The main objective will be to achieve the loyalty of Russian-speaking customers in the B2C market. The success of the selected methods will be based on the number …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 14. 6. 2021
  • Vedoucí: Ing. Lenka Farkačová, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Miroslav Pavlák, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní