Nízkonákladový marketing pro podnik formy start-up – Bc. Nina Trošina
Bc. Nina Trošina
Bakalářská práce
Nízkonákladový marketing pro podnik formy start-up
Low Cost Marketing for a Start Up Company
Anotace:
Cílem bakalářské práce je vytvořit, realizovat a následně zhodnotit nízkonákladový marketingový plán, který způsobí rozšíření klientely pro jeden konkrétní produkt v rámci podniku formy start-up. Zkoumaným podnikem je jazyková škola českého jazyka pro cizince Czech Yourself, jejíž vybranou nabízenou službou je Přípravný kurz je zkoušce z českého jazyka určený pro rusky mluvící uchazeče o studium na …víceAbstract:
The bachelor thesis will aim to create, implement and then evaluate a low-cost marketing plan that will cause a growth in clientele within a start-up company. This marketing plan will be aimed at expanding the clientele of the language school. The main objective will be to achieve the loyalty of Russian-speaking customers in the B2C market. The success of the selected methods will be based on the number …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2021
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/f7yug/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2021
- Vedoucí: Ing. Lenka Farkačová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Miroslav Pavlák, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Marketing Management and marketing planning
Tatiana Guselnikova -
Forms and functions of speech acts in marketing and intercultural communication and their impact on corporate marketing communication results
Mariya Belozyorova -
Marketing Strategy for Large Enterprise
Riyas Kuniyil -
Marketing Management and marketing planning
Kristina Zhitnova -
Strategic Marketing Plan for TCC online: What marketing strategy should the online business apply to succeed internationally?
Kathrin Decknerová -
Marketing Strategy For K.P.L
Joyal George -
The Role of Direct Marketing in the CRM Strategy
Kamila Imanbayeva