Využití moderních technologií v lesnictví pro marketing a komunikaci – Radim Šrámek
Radim Šrámek
Bakalářská práce
Využití moderních technologií v lesnictví pro marketing a komunikaci
Application of modern technologies in forestry for marketing and communication
Anotace:
Hlavní náplní této práce je analýza moderních technologií v marketingu a komunikaci, zejména v přenosných zařízeních, které je možno využívat v lesnictví a moderních marketingových tazích, které se v současné době využívají na Internetu. Práce také pojednává o praktickém využití těchto technologií v daném oboru.Abstract:
The main aim of this bachelor thesis is the analysis of modern technologies in marketing and communication, especially in portable devices that can be used in forestry and modern marketing tags that are currently used on the Internet. The work also discusses the practical use of these technologies in the field.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: RNDr. Marcel Riedl, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Fakulta lesnická a dřevařskáČeská zemědělská univerzita v Praze
Fakulta lesnická a dřevařskáBakalářský studijní program / obor:
Lesnictví / Hospodářská a správní služba v lesním hospodářství
Práce na příbuzné téma
-
Cross-platform mobile application for remote management of experimental measurements
Jakub Tylich -
Implementation of Mobile Fitness Application
Michal Čížek -
Mobile Application for Sign-language Recognition
Thanh Do Long -
Entrepreneurial Marketing in B2C Mobile Application Business: A Netnographic Study Across Four Expert Blogs
Maksim Beliaev -
A Mobile Application for the Administration of the Kentico System
Linda Hansliková -
Test case design for the mobile application Pilulka "Pill"
Alesia Zhiliaeva -
Blockchain in social networks
Ahmed Hamid Taha Al-Doori -
Local Properties of Social Networks
Šárka Zehnalová
Název
Vložil
Vloženo
Práva