Tělesné sebepojetí napříč generacemi u žen – Anna UREŠOVÁ
Anna UREŠOVÁ
Bakalářská práce
Tělesné sebepojetí napříč generacemi u žen
Self awareness of body image across generations from women´s perspective
Anotace:
Bakalářská diplomová práce se zabývá tělesným sebepojetím napříč generacemi u žen. V teoretické části se práce věnuje sebepojetí, jeho obraně i vývoji, přijetí či nepřijetí vlastního těla a ideálu krásy v kultuře. Hlavním cílem bylo zjistit, jaké tělesné sebepojetí ženy v České republice mají a zda se liší mezi generacemi. Tento kvantitativní výzkum byl prováděn na ženské populaci od 15 let dotazníkem …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with the physical self-concept across generations in women. In the theoretical part, the thesis deals with self-concept, its defense and development, acceptance or non-acceptance of one's own body and the ideal of beauty in culture. The main goal was to find out what physical self-concept women have in the Czech Republic and whether they differ between generations. This quantitative …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 3. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Romana Mazalová, PhD.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
UREŠOVÁ, Anna. Tělesné sebepojetí napříč generacemi u žen. Olomouc, 2019. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Psychologie / Psychologie
Práce na příbuzné téma
-
Body image na středních školách
William Machara -
Sebepercepce a body image u mužů 20 - 40 let ve sportu
Barbora Břenková -
BODY IMAGE JAKO ASPEKT SEBEPOJETÍ ČLOVĚKA
Karolína KARÁSKOVÁ -
Body image a sociální sítě z pohledu dospívajících
Klára Kučerová -
Body image a sebeprezentace influencerů na Instagramu
Žaneta HLAVÁČKOVÁ -
Zdravotní aspekty body image
Jakub KRATOCHVÍL -
Pojem identita ve vizuální komunikaci Ve své práci se chci zaměřit na vztah pojmu identita a vizuální komunikace. Cílem je zkoumat a pojmenovat postupy, kterými se vizuální komunikace "vyrovnává s identitou" v kontextu aktuálních procesů a změn ve společnosti a poukázat na souvislosti s proměnou oboru samotného. Chci se zaměřit na silné vizuální a korporátní identity spojené s určitými hnutími a fenomény a na konkrétních příkladech popsat tyto tendence. Identita nahlížená z různých úhlů, identita jako vizuální komunikační kód, jako message, produkt, ale čím dál více jako dialog a role designéra coby aktivní a přímo zodpovědné složky podílející se na celém procesu. Získané informace a zkušenosti bych chtěla představit ve formě výstavního projektu a publikovat je. Následně pak chci vytvořit prakticky zaměřený přednáškový blok pro studenty vizuální komunikace.
Michaela LABUDOVÁ -
Regionální identita obyvatel a identita regionu na příkladu pohraničních okresů Liberec a Jablonec nad Nisou
Irena Cejpová
Název
Vložil
Vloženo
Práva