Strategie rozvoje cestovního ruchu Jihomoravského kraje – Alena Harmáčková
Alena Harmáčková
Diplomová práce
Strategie rozvoje cestovního ruchu Jihomoravského kraje
The Tourism Development Strategy in the South Moravian Region
Anotace:
Diplomová práce má za úkol předložit určený potenciál cestovního ruchu v Jihomoravském kraji a navrhnout strategii dalšího rozvoje cestovního ruchu v tomto kraji. Součástí práce je přehled základních pojmů destinačního managementu a marketingu, dále pak analýza stávající úrovně cestovního ruchu kraje, analýza primární a sekundární nabídky CR a SWOT analýza. Další části práce se věnují strategii rozvoje …víceAbstract:
The topic of this thesis aims to present determine the potential of tourism in the South Moravian Region also to propose a strategy for further development of tourism in this region. Part of the thesis is the overview of the basic terms in destination management plus marketing, as well as analysis of current level of tourism in this regions and analysis of primary and secondary tourism offers and SWOT …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 9. 2012
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/41294
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2014
- Vedoucí: Martin Vaško
- Oponent: Josef Abrhám
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/41294
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Cestovní ruch
Práce na příbuzné téma
-
Koncepce a strategie rozvoje cestovního ruchu v ČR
Irena Papučová -
Návrh strategie rozvoje turismu pro vybrané místo ČR zapsané v UNESCO
Aneta Suchá -
Návrh strategie rozvoje cestovního ruchu v Olomouckém kraji
Jaroslav Škoda -
Návrh strategie rozvoje cestovního ruchu v Milovicích
Kristýna Štěrbová -
Zpracování strategie rozvoje cestovního ruchu pro město Žlutice
Michaela Paulová -
Marketingová komunikace destinace Krkonoše v rámci strategie rozvoje cestovního ruchu
Jakub Patyk -
Strategie rozvoje firmy
Jan Kratochvíl -
Strategie rozvoje cestovního ruchu na Kroměřížsku pro léta 2014 - 2020
Ivana Kyjovská