Podnikatelský plán na založení podniku k pořádání svateb a jiných akcí – Dominik Blažík
Dominik Blažík
Bachelor's thesis
Podnikatelský plán na založení podniku k pořádání svateb a jiných akcí
The business plan for establishing an company focused on organizing weddings and other celebrations
Abstract:
Tato bakalářská práce je zaměřena na tvorbu podnikatelského plánu. V první části, tedy teoretické, jsou objasněny základní pojmy týkající se dané problematiky a také popis jednotlivých částí struktury podnikatelského plánu za pomocí literární rešerše. Část praktická se zaměřuje na zpracování autorova podnikatelského plánu, jež by měl sloužit, jako předloha pro jeho budoucí podnikání v oblasti pořádání …moreAbstract:
This Bachelor Thesis focuses on creating a Business plan. In the first part, which is theoretical, are the key concepts explained. In second part, the practical one, author applies knowledge from the first part and uses it for creating his own business plan. Authors business plan is focused on establishing an company focused on organizing weddings and other celebrations.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 5. 2021
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Lucie Mašterová, Ph.D.
- Reader: Jan Cholenský, CSc.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: NEWTON College a.s., NEWTON College a.s.NEWTON College a.s.
NEWTON College a.s.Bachelor programme:
Economics and Management
Theses on a related topic
-
Integrated Marketing Communications and company’s business plan
Pavla Denková -
Business plan for an emerging company
Ekaterina Shapirova -
Business Plan – Dental ordination Angel Smile
Stanislava Kozlova -
Business Plan for an Import-Export Startup from Ecuador to the Czech Republic
Carlos Andrés Gómez Coronel -
Podnikatelský plán marketingové agentury
Markéta Vrlíková -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Implementation of the Digital Marketing Plan of a travel agency
Lalita Berikbaeva -
Strategic Marketing Plan for TCC online: What marketing strategy should the online business apply to succeed internationally?
Kathrin Decknerová