Rizikové faktory rodinného prostředí pro vývoj dítěte – Nikola BEDNÁRIKOVÁ
Nikola BEDNÁRIKOVÁ
Bachelor's thesis
Rizikové faktory rodinného prostředí pro vývoj dítěte
Risk factors of family environment for a child
Anotácia:
Bakalářská práce poukazuje na faktory, které jsou v rodinném prostředí ohrožující. Mezi zvolené faktory patří: alkoholismus, domácí násilí, týrání a zneužívání. Poukazuje také na dopad těchto faktorů na samotný vývoj dítěte. Teoretickou část tvoří dvě kapitoly. Kapitola první se věnuje rodině a jejímu významu. Uvádí definice rodiny a význam rodiny pro vývoj dítěte. Vymezuje typy rodin a poukazuje na …viacAbstract:
My senior thesis points out the factors that are threatening in family environment. Alcoholism, domestic violence, abuse and exploitation are among the selected factors. It also points the impact of these factors on child development itself. The theoretical part consists of two chapters. The first chapter is about the family and its importance. It provides definition of family and the importance of …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 12. 2018
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: PhDr. Mgr. Hilda Havlíková
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BEDNÁRIKOVÁ, Nikola. Rizikové faktory rodinného prostředí pro vývoj dítěte. Ostrava, 2018. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyBachelor programme / odbor:
Special Pedagogy / Special Pedagogy
Práce na příbuzné téma
-
Adaptace a začleňování dětí ze sociokulturně znevýhodněného prostředí do prostředí mateřské školy
Tereza ŠEFRÁNKOVÁ -
Praktická učebnice angličtiny pro žáky ze sociokulturně znevýhodněného prostředí
Lukáš Severa -
Úloha přípravné třídy pro školní úspěšnost romských dětí a dětí ze sociokulturně znevýhodněného prostředí
Radka KADLÍČKOVÁ -
Možnosti rozvoje finanční gramotnosti u dětí předškolního věku ze sociokulturně znevýhodněného prostředí
Veronika CHLUBNOVÁ -
Začleňování dětí ze sociokulturně znevýhodněného prostředí do kolektivu mateřské školy
Hana NOVÁKOVÁ -
Podpora vzdělávání dětí a mládeže ze sociokulturně znevýhodněného prostředí
Kateřina KLÍMOVÁ -
Analýza lexikálně-sémantické roviny u žáků 1. tříd ze sociokulturně znevýhodněného prostředí
Linda OŘÍŠKOVÁ -
Výchova a vzdělávání v rámci sociokulturně znevýhodněného prostředí
Adéla ZÁMARSKÁ