Vnímaná vlastní účinnost dětí předškolního věku – Bc. Klára Tylšarová
Bc. Klára Tylšarová
Master's thesis
Vnímaná vlastní účinnost dětí předškolního věku
Self-Efficancy in Preschool Children
Abstract:
Diplomová práce se zabývá vnímanou vlastní účinností dětí předškolního věku. Teoretická část práce představuje sociálně kognitivní teorii Alberta Bandury, ze které vychází fenomén vnímané vlastní účinnosti. Podává základní teoretické ukotvení vnímané vlastní účinnosti, její zdroje a stručný popis jejího vývoje. Diplomová práce dále nahlíží na charakteristiku předškolního věku v kontextu zvoleného fenoménu …moreAbstract:
The thesis deals with Self-efficacy in preschool children. The theoretical part represents the Social Cognitive Theory by Albert Bandura, from which comes the phenomenon of Self-efficacy. It provides basic theoretical point Self-efficacy, its sources and a brief description of its development. The thesis also looks at the characteristics of preschool children in the context of the chosen phenomenon …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 4. 2017
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Karla Hrbáčková, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Tylšarová, Klára. Vnímaná vlastní účinnost dětí předškolního věku. Zlín, 2017. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesMaster programme / field:
Specialization in Pedagogy / Social pedagogy
Theses on a related topic
-
Vnímaná vlastní účinnost učitelů ve vztahu k diverzitě žáků ve školním prostředí
Klára Trčková -
Vnímaná vlastní účinnost učitelů ve vztahu k edukaci sociálně znevýhodněných žáků
Tereza Humenská -
Vnímaná vlastní účinnost klíčových pracovníků v zařízení pro děti vyžadující okamžitou pomoc.
Jana Stratilová -
Peer aktivity jako prostředek podpory vnímané vlastní účinnosti
Lenka Cirhanová -
Vnímaná vlastní účinnost (self-efficacy) a pracovní výkonnost
Štěpán Markvart -
Souvislost orientace na budoucnost a vnímané vlastní účinnosti v pozdní adolescenci
Michaela Kotasová -
Vnímání vlastní účinnosti pracovníků Úřadu práce ČR při práci s nezaměstnanými
Zita Alánová -
Souvislost vývojového traumatu a vlastní vnímané účinnosti u adolescentů
Veronika Bursová