Vnímaná vlastní účinnost dětí předškolního věku – Bc. Klára Tylšarová
Bc. Klára Tylšarová
Diplomová práce
Vnímaná vlastní účinnost dětí předškolního věku
Self-Efficancy in Preschool Children
Anotace:
Diplomová práce se zabývá vnímanou vlastní účinností dětí předškolního věku. Teoretická část práce představuje sociálně kognitivní teorii Alberta Bandury, ze které vychází fenomén vnímané vlastní účinnosti. Podává základní teoretické ukotvení vnímané vlastní účinnosti, její zdroje a stručný popis jejího vývoje. Diplomová práce dále nahlíží na charakteristiku předškolního věku v kontextu zvoleného fenoménu …víceAbstract:
The thesis deals with Self-efficacy in preschool children. The theoretical part represents the Social Cognitive Theory by Albert Bandura, from which comes the phenomenon of Self-efficacy. It provides basic theoretical point Self-efficacy, its sources and a brief description of its development. The thesis also looks at the characteristics of preschool children in the context of the chosen phenomenon …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2017
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Tylšarová, Klára. Vnímaná vlastní účinnost dětí předškolního věku. Zlín, 2017. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíMagisterský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Sociální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Vnímaná vlastní účinnost učitelů ve vztahu k diverzitě žáků ve školním prostředí
Klára Trčková -
Vnímaná vlastní účinnost učitelů ve vztahu k edukaci sociálně znevýhodněných žáků
Tereza Humenská -
Vnímaná vlastní účinnost klíčových pracovníků v zařízení pro děti vyžadující okamžitou pomoc.
Jana Stratilová -
Peer aktivity jako prostředek podpory vnímané vlastní účinnosti
Lenka Cirhanová -
Vnímaná vlastní účinnost (self-efficacy) a pracovní výkonnost
Štěpán Markvart -
Souvislost orientace na budoucnost a vnímané vlastní účinnosti v pozdní adolescenci
Michaela Kotasová -
Vnímání vlastní účinnosti pracovníků Úřadu práce ČR při práci s nezaměstnanými
Zita Alánová -
Souvislost vývojového traumatu a vlastní vnímané účinnosti u adolescentů
Veronika Bursová